Az AstroCoaching ülések után mondták...

2020.10.27
  • Jó lett volna ezeket már gyerekkoromban tudni önmagamról, mennyi tévúttól, próbálkozástól kíméltem volna meg magamat...
  • Most már értem, hogy bizonyos emberek miért viselkedtek velem úgy, illetve miért tettem rájuk olyan hatást!
  • Miért nem mondta ezt nekem senki, egész máshogy alakítottam volna az életemet!
  • Sokkal könnyebben tudtam volna pályát választani...
  • Ha ezt korábban tudom, nem küzdöttem volna olyan dolgokért, amik nem sikerülhettek, viszont bátran kipróbáltam volna magam egyéb területeken is!
  • Soha nem értettem, hogy az emberek miért akarnak tőlem olyan dolgokat, amiről meg voltam győzödve, hogy képtelen vagyok, de most változtatni fogok a hozzáállásomon
  • Ez a módszer segített abban, hogy más szemszögből nézzem meg az életemet, és rengeteget tanultam magamról.
  • Az AstroCoaching sorozat után úgy érzem, hogy kinyilt számomra a világ!
  • Igazi felszabadulás, hogy végre megértettem a bennem munkálkodó "kisördögöt" és merek kockáztatni, kipróbálni új dolgokat...
  • ...csak ajánlani tudom, ha van bátorságod megismerkedni azzal az "Isteni lénnyel", akinek leszülettél erre a világra...
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el